Csak Neked...

     ...csak most, csak itt:))). Felpakoltam a Sales oldalra mindent, ami jelenleg eladó van a repertoárban, ez persze bővülni fog folyamatosan. Sok dolog megszűnt, de lesznek újak, remélhetőleg hetente fel tudok tölteni valami kedvetekre való újdonságot:).
     Mutatok némi kedvcsinálót, egyben köszönetképpen a türelmetekért akciót hirdetek. Rendszeres olvasóim most kedvezménnyel vásárolhatnak hímzőfonalaimból és a dekorációs alapokból.
     A hímzőfonalakat augusztus 5-ig 299.- Ft/motring áron vásárolhatjátok meg, például ezt:


     A dekorációs alapokat szintén kedvezményesen tehetitek magatokévá, például egy ilyen madárkát rendszeres olvasóim 490.- forintért kaparinthatnak meg :


Még egyszer köszönöm a türelmeteket és szép estét Nektek!


Barbaral

2 megjegyzés:

  1. Jaj de szépségesek, örülök, hogy változtattál az imázson kicsit. Figyu, hol van a sales oldalod, mert a múltkor nem működött? Lehet csak én vagyok bamba...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj volt változtatni, egyrészt mert a növényi festékekből már minden lehetséges színt kicsikartam, a festést viszont még nem untam meg:). Másrészt meg mindig kérnek olyan színeket, amiket csak szintetikus festékkel lehet előállítani. Egy ideig ellenálltam, de mivel másnak festek ezt-azt textilfestékkel, így az lett a vége, hogy saját cuccokat is elkezdtem pingálni.

      A sales oldal egy ideig le volt zárva, a sok meló és az utazás miatt nem tudtam még ezzel is foglalkozni:(.
      Az oldal be van linkelve a bejegyzésbe és most már az oldalsávban is megtalálod:).

      Törlés