Te mit készítenél...? - felhívás kreatívkodásra!...

      Íme tehát a játékom /remélhetőleg:)/ végleges verziója, amit a Ti ötleteitek alapján finomítottam kissé, de a lényeg ugyanaz:




- ha bármilyen alapanyagomat felhasználsz, vagy már felhasználtál bármilyen kreatív tevékenységhez - annak fotóját küldd el nekem e-mailben /barbara.l@freemail.hu/ "ezt készítettem" tárgymezővel. Ez az alapanyag lehet hímzőfonal, csipke, farkasfog, hímzővászon, dekoralap, hímzésminta, bármi amit én kreáltam - az sem kizáró ok, hogy más, nem tőlem való alapanyagokat is használsz még. Bármilyen kreatívság fotójával nevezhetsz, amiben van az én általam készített alapanyag is.

- nincs méretbeli korlátozás: mindegy, hogy kulcstartót, vagy terítőt készítesz/készítettél, 1 centi, vagy 1 méter csipkét /vagy bármi mást/ használtál fel.

- nevezhetsz bármilyen kreatív tevékenységgel, nem csak keresztszemes hímzéssel. Ha dekupázsolsz, vagy festesz egy dekoralapra, ha bármilyen fajta hímzéshez felhasználod a fonalaimat, vagy más technikákkal készült tárgyakhoz bármilyen alapanyagomat - annak fotóját már küldheted is nekem:).

- természetesen akkor is nevezhetsz, ha az én mintámat készíted el, de más "márkájú"  alapanyagokkal.

 - most kifejezetten kérem /bár nem feltétele a résztvételnek/, hogy hirdesd  ezt a játékot akár blogon, akár FaceBookon a játék logójával, erre a bejegyzésre visszalinkelve. /Ha a korábbi bejegyzést linkelted, természetesen az sem gond/. Azok között, akik blogjuk oldalsávjában és/vagy a FaceBook-on hirdetik a játékot, külön sorsolást tartok, de a nyeremény legyen meglepetés - egyelőre:).

- azoknak sem kell lemondania a játékról akik /bármilyen okból is/ nem tudják az alapanyagaimat használni, mert hamarosan hozzájuthatnak valami/k/hez, amivel részt vehetnek a "versenyben" - naná, hogy ez is meglepi lesz. Csak figyeljétek a blogomat továbbra is:)...P

- a részvételnek NEM feltétele, hogy teljesen befejezett legyen a munka, például egy keretezni szánt kép, varrásra váró tűpárna, stb., esetén elég magát a kész  hímzés fotóját beküldeni. Hacsak a befejezéshez nem akarod az én alapanyagaimat is felhasználni...:)

-  természetesen korábbi munkák fotójával is nevezhettek! És természetesen több alkotással is lehet pályázni...

- a játékban való részvételnek NEM FELTÉTELE, hogy akár itt, akár a FaceBook-on kövessetek, lájkoljatok. Blogtalanok és közösségioldal-undorral rendelkezők is játszhatnak.

 - a fotók beküldésének határideje: 2013. január 31.

- a nyeremények:
1., a beküldött fotókból egy "kiállítást" rendezek, ahol majd bárki szavazhat a legjobban tetsző alkotásra. /A kiállítás elérhetősége és a szavazás szabályai a "megnyitó"kor lesznek publikusak a fair play miatt, természetesen erről időben értesültök./  A legtöbb szavazatot kapó alkotás gazdája egy 7.000.- forint értékű vásárlási utalvány /remélhetőleg:)/ boldog nyertese lesz. Amit az én portékáimból vásárolhat le. DE!!! Fenntartom a "jogot", hogy addig is mutogassak a beérkező munkákból ízelítőül ezt-azt, erre természetesen e-mailben engedélyt fogok kérni az érintettektől:).

2., az összes résztvevő neve bekerül egy kalapba, amiből egy szerencsés nyertes neve kerül kihúzásra. Ő szintén egy 7.000.- forint értékű vásárlási utalványt nyer, amit az általam készített alapanyagokra válthat be. Értelemszerűen minél több alkotás fotóját küldöd be, annál nagyobb esélyed van a nyereményre, mert minden név annyiszor fog szerepelni, ahány alkotásról képet küldött...

3., ahogy fentebb írtam, azok, akik a FaceBook-on, és/vagy a blogjuk oldalsávjában hirdetik a játékot erre a bejegyzésre visszalinkelve, szintén részt vesznek egy sorsoláson - ez az ajándék egyelőre rejtély:))). Még nekem is, bár már körvonalazódnak a tervek...:).

      Remélem nem hagytam ki semmit, a lényeg: kreatívkodjatok továbbra is mindenféle szépséget az eddigiek mellett - és ha az én alapanyagaimat használjátok, Fortuna /pontosabban az ördögfiókáim/ kegyéből nyerhettek is!:) Ebben a játékban is ők fognak sorsolni, persze csak ha nincs ellenvetésetek. Na meg még hálám is örökké üldözni fog benneteket:))) mert ahogy a korábbi játékos bejegyzésben is írtam - nem titkoltan reklámcélok miatt is jött létre ez a "pályázat".

      Bármilyen kérdésetek van: itt, vagy a barbara.l@freemail.hu e-mail címen keressetek bátran!

     Köszönöm mindenkinek a korábbi bejegyzéshez írt hozzászólásokat, az e-mailben kapott észrevételeket, ötleteket, a szépen gyűlő fotókat - de legfőképpen a bizalmat irántam és a portékáim iránt! A néhanapján beütő gikszerek ellenére is:))).

Barbaral

12 megjegyzés:

  1. Olyan töretlenül lelkes vagy! ? Pedig valami nincs jól.Én nem tudom mi, mert a nálad nézelődők száma az enyém háromszorosa. Hm. Bocs,de ez nagyon elgondolkoztatott.

    VálaszTörlés
  2. SZUPER! Lecseréltem az oldalsávomban a linket erre, és szurkolok az "ördögfiókáknak", ill. magamnak :) ja, és tervezem a további képekhez az alkotásokat :)))

    VálaszTörlés
  3. Nocsak, milyen jó kis újdonság! És már komoly tartalékaim vannak barbaralos versenyművekből! :) Ezennel benevezek, és nemsokára küldöm az első fecskéket. Épp most is készül egy!

    VálaszTörlés
  4. Én pedig már jelentkeztem,de nem látom a hozzászólásomat:( Nem kaptam bebocsáttatást? Pedig már egy hete kint van a játékfelhívás is az oldalsávomban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magdi, dehogynem kaptál:))). Az első játékos bejegyzéshez írtál, ott meg is van a hozzászólásod:). Ez már egy "javított" változat:))). Írok mélt!

      Törlés
  5. Az újabb rendelésemnek köszönhetően találtam a blogodra.:)))
    Természetesen szeretnék részt venni a játékodon is.
    Képek e-mailen mentek, a játékodat megosztottam az fb-s oldalamon.
    Igazán örülök a lehetőségnek!

    VálaszTörlés
  6. Én is itt vagyok!! Jelentkezem a játékra, kiraktam a blogomban is!!! Remélem, elkészülök a hímzéssel határidőre! ;)))

    VálaszTörlés
  7. én is jelentkezem a játékra.
    nagyon szépek a fonalaid, jó velük böködni :-)
    küldtem képet.

    VálaszTörlés