Húsvéti képeslap-"cserebere" 2014.... - Handmade Easter Postcard "Exchange" 2014....

     ...a délutánból este lett a hatalmas vihar miatt, ami többek közt az internet kapcsolatnak is betett:(. Mobilinternetünk van és nagyon nyűgös a lelkem. De végre itt vagyok:). Máris írom, mire is gondoltam a képeslap-cserebere kapcsán...
          Örülnél neki, ha kapnál tőlem egy kézzel készített üdvözlőlapot /képeslapot/ Húsvétra? Készüljön az bármilyen technikával, mintával, színnel?
     Ha igen, akkor semmi más dolgod nincs, mint e-mailben /barbara.l @ freemail.hu/elküldeni nekem a postacímed ÉS mivel szeretek kapni is, nem csak adni... egy saját kicsi kezeddel készített képeslapot küldeni számomra:D.
     Tehát a Húsvéti Képeslap Cserebere lényege: ha 2014. március 23.éjfélig e-mailben elküldöd nekem a postacímed, Húsvétig érkezik tőlem részedre egy kézzel készített Húsvét témájú üdvözlőlap - cserébe viszont Neked is küldened kell egy általad készített képeslapot nekem:).
     A méret és a technika egyáltalán nem lényeges, lehet névjegykártya méretű, vagy A3-as:, lehet hímezve /akármilyen hímzéssel/, festve, varrva, ragasztva, rajzolva - ha préselt virágokból alkotod akkor is imádni fogom:). No mit gondolsz...?:)

  
A fotó csak illusztráció, de köszönöm, ha hirdeted a csereberét:)


Köszönöm, hogy benéztél!:)


18 megjegyzés:

  1. Szuper ötlet, én máris jelentkezek! Írjál fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm! A címedet tudom, nehogy emiatt nekiülj mélt írni! :)

      Törlés
  2. :-))))))))Jóóó!!!!csereberéljünk❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy jössz Te is:). Valami nagyon csajos, Emőkésre számíthatok?:)))

      Törlés
    2. Igen,alapanyagok,minta összekészítve:-)

      Törlés
  3. Csatlakozom! :-) Szuper ötlet! :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia Barbaral!
    Azon elmélkedem. hogy mi Neked ebben a buli? Merthogy mi csak egyet küldünk, de Te hányat fogsz készíteni??? :)))
    Természetesen beszállok, ha van valamilyen vágyad, kívánhatsz is - persze ésszerű határokon belül :)))
    Hirdetlek is :)))
    Írjak mailt, vagy megvan még a címem? :)
    Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a buli...? Szeretek kapni:D És remélem jó sokat kell készítenem, mert adni is szeretek, csak soha nincs rá időm úgy általában. Ezeket a heteket viszont erre szánom:).
      Vágyam lenne, de nem képeslap formában:D :D
      Bármi lehet, csak Palkós legyen és természetesen megvan a címed!:)

      Törlés
  5. Ez nagyon kedves ötlet!!!!
    Egyenlőre nem merek biztosan jelentkezni,mert nálam bármi közbejöhet,de igyekszem készíteni és az adott időig jelentkezem.Szeretnék.:)

    VálaszTörlés
  6. Tetszik az ötlet... jövök én is, de fogalmam sincs milyet készítek...

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy jössz Rita!:))))
    Tutira egy igazi Lekis-szépséggel lepsz meg, ebben biztos vagyok :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó az ötlet, beállok a sorba, az emailt is megírtam, de nem tudom elküldeni, azt írja ki, hogy nem jó a cím:(((

    Köszi: Betti

    VálaszTörlés
  9. Itt vagyok-itt vagyok!!!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Szeretnék én is jelentkezni a képeslap csere-berére. :) Eddig még csak karácsonyra leptem meg a szeretteimet hand-made lappal, épp itt az ideje a húsvéti lapoknak is.

    VálaszTörlés
  11. Én is szeretnék csatlakozni. :)

    VálaszTörlés
  12. Ó, rettenetesen sajnálom, hogy elkerülte a figyelmem ez a játék! :(

    VálaszTörlés