Húsvéti képeslap Cserebere 1. - Easter Postcard Exchange 1.

     Tudom, jócskán elmúlt már Húsvét, de akkor is megmutatom, miket kaptam és küldtem - 3 részletben:). Azért nem egyszerre, mert egyrészt Angival jól elfelejtettük egymásnak elküldeni a lapot és ma jutott eszembe, hogy össze kellene állítani végre:D, másrészt meg az egyik küldeményemet eltüntette mindenki kedvenc postája, a pótlás most lesz feladva, így  még azt sem mutatom:)/. 
     Lányok, nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek a szebbnél szebb képeslapokat, a kedves szavakat és a plusz ajándékokat!
Gyermeki kíváncsisággal és örömmel bontogattam a borítékokat, főleg mikor nagy pufikat kaptam, amik a /nem létező/ szabályok ellenére nem csak képeslapot tartalmaztak, irgum-burgum:).
     Ugyanilyen izgalmas volt a minták, színek kiválasztása, kinek milyet készítsek, küldjek... Jó móka volt, bár a szokásos időhiány miatt nem vagyok maradéktalanul elégedett a küldeményeimmel - de érjétek be azzal ami van:D.
     Többen felvetettétek, hogy jó lenne Karácsonyra is egy ilyen csere-bere - lesz is, bár egy kicsit más formában:). Csinálok hamarosan egy aloldalt /hónapok kérdése csupán:D/, ott lehet majd jelentkezni.
     És most lássuk az első 3 cserét /a képek szerkesztésének sorrendjében mutogatok, nehogy valaki berágjon, hogy nincs az első körben!:)/...

Helgától egy hímzett tojáskát is kaptam a képeslap mellé, fel is került a tojásfára:).
Exchange with Cat:)
 
Emőke totálisan hendméd képeslapja mellett a az általam küldött milkanyúl:)
Emőke made a full handmade card, I made a girly bunny:)

Jucustól selyemfonallal hímzett lapot kaptam:). Az általam készített nem Jucus kedvelt színeiben pompázik, de az eredeti terv ellenére ez a lap ilyenné akart válni - ő tudja miért:)
A beautiful postcard from Jucus and doll colors card from me:)

Folyt. köv.:)
To be continued:)

Köszönöm, hogy benéztél!:)
Thanks for stopping by!:)






7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a lapok, és képzeld nekem is ma jutott eszembe, hogy elfelejtettem összeállítani a Te lapod :D Nagyon megy ez nekünk :D

    VálaszTörlés
  2. Lovely exchanges. I love all the bunnies :)

    VálaszTörlés
  3. Berágni?Ááááááááá,itt vagyok az első körben:-D
    Na viccet félretéve Barbikám,jó nézni egymás mellett az adok-kapok képeslapokat,tavasziasak,kellemesek.
    Kösse fel kend a rokolyáját,oszt lásson neki annak az oldalnak,mer nem lesz kész jövő karácsonyig se;-))))))))))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól mutat a sok tavaszias, húsvéti képeslap egymás mellett:) Örülök, hogy részt vehettem ebben a cserebere játékban:)

    VálaszTörlés
  5. Szuper az összes kreálmány, legközelebb én is itt leszek!

    VálaszTörlés